Mardröm

Publicerat 2010-04-04 22:43:48
God morgon !

Klockan har precis slagit halv 7 & jag ska snart dra mig hemifrån. Inte klokt att jag idag behöver dra mig upp från sängen klockan halv 6 & inte sluta jobbet klockan 23, vilket betyder en väldigt trött Malin imorgon ... Vaknade upp med ett bultande hjärta inatt också efter en mardröm så jag sov ännu mindre än vanligt. Tur att Robin fanns där & kunde hålla om mig, för jag var livrädd. Drömmen var inte läskig i sig, men sen fick jag för mig att någon var i lägenheten ... Haha, ja, ni förstår nog :)

Just nu sitter jag här med min gröt & en kopp kaffe - på något sätt inbillar jag mig att jag ska bli piggare då. Två luftballonger flyger tätt över bron en bit härifrån & allting är så lugnt ute på gatorna. Måndag måste bara vara en helgdag för många här ...

Nu ska jag avsluta min gröt & dra på mig andra kläder ! Ha en bra dag !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!