Mat från en Chef

Publicerat 2010-04-03 01:55:03
God morgon !

Dagen idag känns mycket bättre än igår när jag fick reda på mina arbetstider. Man måste sikta framåt & eftersom jobb innebär pengar så kommer det bli bra i slutändan ! 2 månader kan jag väl ändå hålla ut ?

Idag händer inte mer än att jag ska jobba ett par timmar. Tiden på Kmart går dock väldigt fort så jag ser det inte som någonting jobbigt. Sandra's mamma (som är 'chef') har gjort lunch till oss så det blir lite intressant att smaka på, hehe :)

Nu ska det ätas mat & göras iordning ! Ha en toppen dag ! Kram !
Min dagliga frukost - varje dag ! Havregrynsgröt, banan, soyamjölk, blåbär i botten & lite honung! Gröt innehåller kolhydrater, men binder också fett ! Dvs gröten drar med sig mycket av fettet i din kropp "på vägen ner" & hjälper viktnedgången :) Så blir man ju mätt också !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!