OTT vs. PIT

Publicerat 2010-04-23 05:05:06
Haha, idag hade inte varje träningsnarkoman varit glad på mig ! Jag har tryckt i mig 6 kakor & strövargodis på det ! Jag kunde inte låta bli. Ibland får man bara ett sånt sug att det kliar i fingrarna. Som idag. Gott var det iallafall & morgonen började ju med en powerwalk så :)

Annars har det varit lugnt här i staden. Jag har mest legat & läst hela tiden & bara tagit det lugnt. Förutom imorse när det var hockeymatch - NHL mellan Pittsburgh & Ottowa. Varenda hockeyfrälst hade välsignat mig. Jag skrek & var helt galen här hemma, haha ! Jag svor & hoppades på att alla i Ottowas lag skulle få deras klubbor brutna. Allt blir genast lite roligare när man satsat 25 kronor på Pittsburgh...

Nu ska jag gå ut & röra på mig. Det får en genast att känna sig lite bättre ! Kram !

Gooood frukost ! Yoghurt med apelsin, banan, melon & blåbär tillsammans med 2 mackor ! Mums !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!