Tonfiskpasta

Publicerat 2010-04-21 10:24:01
Hej !

Hela kroppen är helt slut efter body pump-passet & fy vad jobbigt det var men värt det ! Att bli helt slut i kroppen på grund av ett träningspass är den bästa känslan som finns. Att jag sedan åt pasta & tryckte i mig 4½ chokladkakor är en annan sak ... Det märks ju inte lika mycket då, haha !

Det blev fullkornspasta med världens godaste tonfisksås. Tro det eller ej, men du kände inte mycket smak av tonfisken (vilket är super - det är ju i princip det nyttigaste du kan äta!) & det blev otroligt gott ! Vet inte hur jag lyckas ibland, haha ! Mammas mat är dock fortfarande saknad :)

Nu ska det jobbas i 3½ timme. Ibland är det skönt med såna dagar. Jag önskar bara att jag inte hade behövt vänta hela dagen för att sedan jobba på kvällen. Imorgon är det ett 9-timmars pass som gäller, så det blir träning & bloggning på morgonen - jag lovar ! Ha en bra kväll ! Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Tack för mamma-mat-komplimangen! Fast jag vet att du lagar jättegod och väldigt nyttig mat - det är toppen det :)

Puss och Kram

2010-04-21 12:05:32



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!