Tråkiga Tips

Publicerat 2010-04-01 10:48:49
Hej !

Klockan är precis efter middag här nere & Robin har nog lagt sig för kvällen ... Jag sitter ute i köket & hör hans höga snarkningar (-"neej, jag snarkar inte!) ända ut hit. Får väcka honom om en stund & berätta att 2 ½ Men är på tv ...

Imorgon är det påsk här i Australien vilket betyder att varenda affär är stängd & det kommer vara som en söndag hemma ungefär. Vi har ingen aning om vad vi ska hitta på. Förhoppningsvis har bion fortfarande öppet så kanske man kan se en film, men detta tvivlar jag på. Vad gör man en dag när allting är stängt ? Vi har en kortlek visserligen, men det är bara kul i max en timme. Vi har inga direkta spel, inte många filmer, vädret lovar regn & vi har ingen ugn att baka kakor i (hur gott hade det inte varit med kladdkaka?!) tyvärr. Alla tips är välkomna  !

Nu ska här väckas & sen ska jag dra igång min smoothie maskin. Jag råkade somna en stund efter maten jag också & jag vaknar verkligen alltid upp hungrig. Knepigt.

Ha en fin torsdagskväll !

Tror jag har glömt att visa detta. Den här konstgjorda stranden ligger mitt i stan - South Bank. Här vill man inte bada (förstår inte riktigt hur de gör rent den faktiskt ...) men det är fint att titta på :)

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!