Vad tusan säger man ?

Publicerat 2010-04-19 21:36:41
God natt, god morgon, god eftermiddag - jag vet inte riktigt vad jag ska säga när klockan är halv 6 på morgonen. På något sätt känns det väldigt för tidigt för ett inlägg, haha !

Idag ringde väckarklockan prick 5 & det var bara att kliva upp. Jag börjar jobba klockan 7 idag & kör på ända fram tills 6 ikväll. Trots att jag är dödstrött fanns det ingen anledning till att ringa in sjuk. Det är ju pengar & mer jobb betyder mer pengar till USA ! Det är en bra tröst idag :)


Idag blir det nog tyvärr ingen träning dock för jag känner hur trött jag kommer vara när jag kommer hem ikväll. Så länge jag inte får super krafter & känner ett tvång att träna så blir det en lugn hemmarsittarkväll :)


Nu ska jag äta upp den sista melonen & sen ska det bytas kläder. Ha en strålande tisdag ! Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!