Vapiano Recept

Publicerat 2010-04-17 12:29:01
Hej, hej, hej !

Efter en seg arbetsdag är jag nu hemma & vi har precis ätit upp våran goda middag. Det blev pollo e spinachi med recept från Vapiano - trots att det inte fanns någon lök (Robin bestämde sig för att göra slut på denna under dagen ...) så gick det bra ändå & det blev riktigt gott ! Istället för vanlig pasta blev det såklart fullkornspasta. Dock måste jag säga det att jag inte är lika förtjust i pasta längre. Det blir mycket godare om du istället blandar ihop massa goda grönsaker & inte smäller av mätthet efteråt :)

Nu ska det bettas på fotboll & sen börjar matchen om 30 minuter. Robin har köpt öl från någon finare (jag vet inte, öl kan tydligen smaka bra & dåligt) affär, källare, underjordsbutik - kalla det vad du vill, han gillar det iallafall.

Ha en bra lördagskväll & bli nu inte hittade av er manager när ni är på väg in i en ambulans ! (nej mamma, ingen egen erfarenhet - arbetskompis)

Kram !


Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Mums vilken god måltid och tur att du inte var i ambulansen min docka!

Puss och Kram

Mamma Sus

2010-04-18 08:06:40



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!