Vattenalkholist

Publicerat 2010-04-14 13:37:44
Hej !

Nyhemkommen från jobbet så sitter jag just nu & halsar vatten - tydligen hjälper ju vatten till för förbränning & motverkar att du svimmar när det är varmt så jag är en ny vattenalkholist. Det finns inget dåligt med vatten, förutom att "smaken är som baken" här nere i Australien. Sånt får man leva med :)

Jag jobbade bara 3 timmar här på eftermiddag så det har hunnits med både promenad, tvättning, diskning, pussning & en timme på gymmet. Underbart ! Jag jobbar mellan 12-9 imorgon så då blir det gymmet på morgonen istället. Problemet då blir ju att man inte orkar lika mycket på tom mage (tränar jag på morgonen så blir det ingen frukost innan), men kaffe sätter igång ämnesomsättning & är toppen innan träning för er som vill bränna bort hullet !

Nu ska jag dricka upp resten av vattnet & sen sätta mig & kolla på Big Bang theory innan jag gör mig iordning för sängen.

Ha en fortsatt bra kväll allihopa ! Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!