Borta bra men hemma bäst

Publicerat 2010-08-03 23:45:45
Ja, visst är vi hemma ! Det är nog därför det inte blivit så mycket bloggande - vi har varit helt upptagna med vänner & familj. Åh, vad jag har saknat att vara hemma ! Australien var en bra upplevelse, men inget slår känslan att gå på svensk mark - detta landet är då bra underskattat !
Vi landade den 30 juli, 4 timmar senare än planerat pga lite förseningar - då trodde man aldrig att man skulle komma hem ... Men här är vi & här trivs vi.
Mer uppdatering kommer inom kort med bilder & annat bra :) Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Stefan

Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att samla Sverigs alla bloggar inom ämnet hälsa. Däribland ämnen såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din sida passar in där så skulle jag gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta inspiration att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 00:15:00 http://biggest-loser.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!