Det sägs ju att ...

Publicerat 2010-08-16 17:00:04
... man många gånger bara är törstig & inte hungrig/sötsugen. Jag är den mest sötsugna personen som ni kan hitta antagligen & har nog aldrig tackat nej till lite godis, haha ! Pinsamt men sant. Men nu tror jag att jag har hittat min räddare i nöden: funlight wild berries. Tro det eller ej, men känner du ett sötsug & istället för mat/godis tar ett stort glas funlight så är suget borta med vinden. Det är gott, smakar sött & vattnet mättar lite i magen. Testa iallafall - det kan ju vara värt ett försök för den lika sötsugna :) Kram !

Recept // 1 kommentarer




Sofia Andersson

Hejsan fröken Mist:) Trevlig blogg får ja säga! Är själv lika godisglad och matintresserad som dig så det är alltid lika kul att ögna igenom bloggen när man har tid. Vill dock bara påpeka att Fun light kan va gott och sockerfritt - MEN istället innehåller det otrevliga sötningsämnen som kan få kroppen att reagera på lustiga sätt.. så som att den "jäser upp" eller irriterad hy. Önskar dig allt gott och tack för en bra blogg! // Sofia

2010-08-16 17:31:12



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!