Dumma, dumma sötsug !

Publicerat 2010-08-26 21:21:24
Jag hatar, hatar, HATAR sötsug ! Idag har varit en sån där dag där jag inte blir nöjd eller känner den där goa mättnadskänsladen när jag har ätit. För att ge er en kort inblick i dagen:

Frukost: ½ kesella med musli & 1 ägg.
Träning
Mellanmål 1/efter träningsmål: 1 grov ost & skink fralla.
Lunch: GI-sallad på Kosmos. Består av matvete, sallad, bönor & en fiskburgare. Till detta är det en enkel salladsbuffe & 2 små bröd.
Mellanmål 2: 5 muslitoppar från naturgodis hyllan + 1 banan.
"Mellanmål 3": 10 bitar vanligt godis.
Middag: Fläskotlett m. keso, sallad, stor knäckemacka, avokado & några kroketter.
Mellanmål 4: 5 bitar godis, 3 muslitoppar, 2 knäckemackor med ost & skinka & yoghurt med flingor.

Ja, ni förstår ju :) Inte stora mängder - men många bäcker små säger man ju, haha :) Imorgon blir det ändring ! Tur att man la in ett träningspass under dagen idag iallafall .. Nej, nu gäller planering för imorgon & sen blir det plugg - just nu hatar jag mat ! Kram kram !

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!