Förfalskade kondomer

Publicerat 2010-08-09 15:57:18
Någon som har haft en lika seg eftermiddag som jag & bosatt sig framför tvn?
Efter jobbsökandet kom vi hem & åt lunch innan jag satte mig tillrätta i soffan & Robin fick filat på sitt personliga brev. Jag var helt slut & orkade inte byta kanal (ja, kontrollen låg 2 meter ifrån - alldeles för långt borta) så på kommer ett program om förfalskade väskor, skor, kläder, smink, filmer - allt mellan himmel & jord. Det som chockade mig mest var att det faktiskt finns idioter som förfalskar kondomer & cancer tabletter. Hur långt kan det få gå?! Kondomerna hade dessutom en ganska fin förpackning men när man tittade närmare så hittade man små, små hål i gummit. Dessa hade också tillverkats i sydafrika...


Ikväll blir det ett Body Step pass & sen kommer jag nog trilla i säng vid 9 skulle jag gissa på. Upp vid 7 imorgon bitti också, eller vad säger ni ? Kram !

Allmänt // 1 kommentarer




Stefan

Låter underligt att där finns en hel industri för förfalskade kondomer. Personligen så köper jag direkt från tillverkarna för att undvika den sortens problem.

2010-08-17 03:50:52 http://kondomakuten.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!