Frukost med en egen företagare

Publicerat 2010-08-10 09:13:54
God morgon !

Idag blev det frukost hemma hos mamma - mysigt även om mamma sitter & jobbar samtidigt, haha ;)

Planerna för idag är inte många, men tar nog hela dagen ändå. Jag åker med mamma till stan & tar eventuellt en sväng in på hennes kontor för att få något gjort (varför är det så ? Att jag måste vara i arbetsmiljö för att kunna ringa samtal, skicka mail eller få någonting gjort överhuvudtaget ? ) & sen blir det en stund i Göteborgs Stad för att se vad som har förändrats. Jag ska försöka hinna med lite träning ikväll även om chanserna att jag ska orka inte är speciellt stora - en promenad kan det nog bli iallafall.

Efter den här dagen har jag förhoppningsvis något roligt att berätta - men det får vänta tills jag är 100% säker på det själv :) Kram kram & ha en super dag !

Det jag ska berätta har med detta att göra ... Hrm ... Vad kan det vara ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!