Intensiv Utbildning

Publicerat 2010-08-19 21:01:29
Hej !

Jag måste nog säga att jag tycker synd om min hjärna just nu - så här mycket har den aldrig behövt jobba förr, haha ! Fullmatad med massa ny vetskap, kolhydrater hit, proteiner dit så är jag ändå väldigt nöjd med dagen. Början var lite seg, men det berodde nog mest på oss själva - ingen sa ju någonting ! Men sen blev vi ett gott gäng som kommer behöva sitta begravda i böckerna hela veckan - jag har glömt vad intensiv kurs innebär. Roligt & intressant är det iallafall ! Jag längtar redan till imorgon. Funderar även på att dra ett gratis gympass på morgonen innan, om jag orkar  - annars får det bli efteråt - om jag orkar ... Haha !

Nu ska jag gå & lägga mig - 20:58. Åh, vad skönt det ska bli !
Här kommer dagens frukost - den höll jag mig på länge ! Kram & sov gott !

Visst visade jag aldrig hönökaksbrödet igår ? Här är det iallafall - gott, gott & varmt rekommenderat ! Resten ser ni vad det är - jag orkar inte skriva mer. Förstår ni hur trött jag är ? Haha ! God kväll på er.

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!