Ja, då blev man gravid på en kvart då !

Publicerat 2010-08-11 10:46:06
God morgon !

Imorse gav jag mig ut på en morgon promenad/springtur för att leta reda på 'stigen' som Robins mamma pratat så mycket om - & äntligen hittade jag den ! Sist jag letade så blev jag bokstavligt talat jagad av en grävmaskin som bestämde sig för att köra rakt mot mig när jag kom in på början av stigen. Idag fanns det ingen läskig maskin & jag fick mig en härlig morgontur i duggande, svenskt regn.

Idag känner jag mig lite gravid om jag ska vara ärlig. Inte gravid som i illamående eller överhuvudtaget gravid på riktigt, men det är den tiden på månaden när magen sväller upp som en ballong & du tror att de där jul-kilorna kom lite senare i år. Inte för att det gör ont eller så, men jag vill ju inte bli tagen för att vara blivande mamma i 20-års ålder precis ...

Nu har jag massor att hinna med innan dagen fortsätter så det är väl lika bra att sätta igång ! Ha en bra dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!