Jaha, & vad ÄR Kesella då ?

Publicerat 2010-08-26 06:05:38
God morgon !

Jag sitter här & laddar upp inför vad som komma skall; jag, Kattis & Maria ska iväg till gymmet & köra iallafall 1 timme innan kursen början. Vi käkar frukost tillsammans efteråt, men det blir ett lite pro-training mål för mig nu iallafall :) Denna frukost består av proteinrika Kesella (jag hade velat veta hur många som käkar Kesella för träningen faktiskt fungerar & hur din kropp reagerar på det - just nu känns det som en fluga...) med banan, musli & en drös med kanel. Har även tryckt i mig 1 ägg & ett gott, kallt glas mjölk står bredvid. Skönt att få träna igen !

Nej, nu måste jag packa & väcka Robin - åh, vad skönt det var att inte sova själv :) Kramelikram !

Träning // 1 kommentarer




.

Proteinrikt javisst (sålänge man inte köper den smaksatta varianten). Köp den på LIDL istället, kvarg.

500g för samma pris eller billigare som ICAs kesella.

Kesella=kvarg, ICA har bara bytt namn på det.

2010-09-04 11:30:25



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!