Les Mills inspelning

Publicerat 2010-08-21 21:29:51
Hallå, hallå !

Jag säger då det; kosten har inte varit en höjdare sen jag började gå min kostrådgivarutbildning - sorgligt nog, haha ! Anledningen tror jag är att jag inte är hemma förrän vid 7-8 & får i mig middag väldigt sent. Vid den här tiden orkar jag helt enkelt inte stå & fixa något eget utan tar det som är lätt & går snabbt - detta resulterar i mackor, mackor & åter mackor med olika pålägg. En lyxig middag blir falukorv & makaroner :) Haha ! Jag äter iallafall nyttigare under dagen - som tur är :)

Idag slutade vi klockan 6 som vanligt & efter detta väntade ett licens-inspelat Body Combat pass. En tjej på kursen hade en kompis som skulle spela in sin video för Les Mills så det behövdes folk - jösses vad han körde hårt & som man svettades ! Det dröööp svett - mumma, haha !

Nu har jag precis fått i mig 2 smörgåsar & lite musli med mjölk. Jag hade tänkt plugga, men hur ska jag orka det ? Nej, det är nog bättre om jag får sova istället :) Kram kram !

Istället för frukost bilden just nu (kameran är i köket & jag sitter så gott i soffan - jag vet att ni förstår känslan, haha!) så ska jag ge er mitt dagsintag som vi så fint kallar det - istället helt enkelt. Förhoppningsvis kommer piggheten besöka mig imorgon så då kommer det nog upp 2 frukost tips istället :)


Är det bara jag som inte kan få nog av mackor ? Det passar ju in på varenda måltid !

Min Mat Idag:

Frukost: 2 smörgåsar - en med ost & skinka & en med ägg. Musli till detta - med mjölk såklart :)
Mellis: 1 banan
Lunch: 4 sushibitar & 2 kycklingspett med en tråkigt liten, liten sallad.
Mellis: 1 grov smörgås (motsvarar 2 skivor) med ost, skinka, sallad, tomat & gurka.
Efter Träning: Protein dryck.
Middag: 2 smörgåsar; en med makrillfilé & en med ägg. Musli till detta - med mjölk även här :)

Kost // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!