Livet är bra gott nu du

Publicerat 2010-08-14 11:19:48
God morgon !

Idag blev det pannkakor tills frukost - mums ! Jag som älskar min musli mix tog bara en pannkaka & sen fil & musli med äggmacka till istället. Tur att man har Robin smo åt upp resten :)

Imorse kom mamma hit & knackade på dörren vid 8-tiden. Då blev man hundvakt i helgen ! Inte mig emot, jag älskar ju min (ja, det är min - och ? Det kan hända att han har blivit mer mammas på senare dar, haha!) lilla hund.

Nu sitter & ligger vi båda på balkongen & njuter av solen. Det sprack upp ändå till slut & jag ska ta tillfället i akt & kanske få lite färg.

Med Funlight & en bra bok (jag har börjat läsa 'Slumpen är ingen tillfällighet' & måste rekommendera den ! Super bra bok ! Nu läser jag den omlott med Stieg Larsson, haha) så kan inget gå fel :)
Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!