Men hur ska man orka då ?

Publicerat 2010-08-23 17:04:55
Hallå, hallå !

Det blev gratis träning för mig idag; när jag satt på tåget på väg mot gymmet så hittar jag en annons som man skulle klippa ut om man ville ha en gratis vecka på gymmet jag skulle till - vilken tur man kan ha !

Det blev ett hårt ben pass med inslag av armar, mage & en hel del kondition innan jag la mig i solariumet ett par minuter & sen tog min proteindrink för att möta mamma som snällt hämtade mig med bilen så att vi kunde åka in till stan tillsammans.

Nu har jag varit här sen halv 1 & snart är det dags att dra oss mot skogarna för att tralla runt en stund. Vädret blev lite halvkasst så här på eftermiddagen, men så länge det inte regnar så :)

I mitt huvud flyger det nu runt proteiner, kolhydrater & fetter - efter 4 timmars pluggande är jag helt slut ! Jag beundrar verkligen er som orkar plugga mer än så ... Inte ens kaffe kan hålla mig uppe nu !

Nu sticker vi så vi hörs senare ! Kram !

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!