Nya Grillmästarn

Publicerat 2010-08-05 20:23:08
Jag tror jag tog med mig 12 kladdkakemuffins till Robin's mammas lägenhet igår - alla var borta innan vi slocknade igår kväll. Tänkte baka nya förut, men äggen var slut & då tänkte jag att det nog var meningen, haha :)
Igår kväll var det överraskningsfest för mig & Robin hemma hos Robins pappa (fast vi visste om den - men lika roligt var det för det!). Det var mycket folk & jag har hittat grillmästarn i min nya släkt - Robins pappa ! Det är inget snack om vem som kommer få sköta den hela nästa sommar :)
Vi var hemma vid halv 1 & imorse var jag uppe med tuppen för att åka iväg på intervju. Fick även köpt mer psylliumfrön & goji-bär som jag längtat efter - plus lite bröd :) Gott, gott !
Nu har jag & mamma precis ätit mammas goda kycklingssallad & jag väntar bara på att Robin ska ringa så att vi ska åka till vårt tillfälliga hem, haha :) Sorgligt att man nästan är hemlös - men i slutet av månaden så har vi ju en egen lägenhet - skönt, trots att färdig hemmalagad mat är så gott ! :) Kram kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!