Pass för 2

Publicerat 2010-08-28 06:39:02
God morgon !
Pluggningen gick faktiskt helt OK igår kväll, men allting kan ju oftast gå bättre :) Jag är nöjd iallafall.
Nu har jag precis slurpat grönt te & ätit gröt med banan, bär & ett ägg till. Det blir träning både innan & efter kursen idag. Vi är helt enkelt för lata för att komma dit 2 timmar innan & köra allt på en gång att vi helt enkelt delar upp passet på 2 - är man lat så är man ;)
Vi slutar 3.30 idag & efter träningen så tror jag att jag stannar kvar & pluggar med de andra, en liten stund iallafall - jag brukar ju inte få tummen ur att börja själv, haha :)
Nej, nu måste jag göra iordning alla mina mellanmål - vi hörs senare ! Kram !

Träning // 1 kommentarer




Suneeta & hunden Chanel

Trevlig helg!

2010-08-28 07:45:44 http://chanelsuneeta.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!