Pasta & Kräftsallad

Publicerat 2010-08-09 22:01:54
Hallå hallå !

Klockan 5 var det bara att dra på sig träningskläderna & sätta sig i bilen mot Body Step klassen. Jag hade kanske inte lika mycket energi som sist - men framåt gick man & svettigt blev det. Efteråt blev det god pasta & kräftsallad & kroketter till efterätt, haha !

Tycker det är konstigt att jag inte är tröttare än vad jag är nu för övrigt. Vi var uppe 7:10 imorse & den enda sömn jag fått från dess är en 10 min PowerNap - i övrigt har vi ju sprungit runt & sökt jobb, varit på intervjuer & hunnit träna. Jag ska lära mig att göra varje dag till en sån här dag - 'att gå upp tidigt ger en extra dag' har mamma alltid sagt :)

Nu ska det krypas ner i sängen & fortsätta läsa min Stieg Larsson :) Kram kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!