SAFE Education

Publicerat 2010-08-18 18:55:23
Tjenaaaaah !

Jag förstår inte riktigt hur jag fortfarande kan ha energi kvar i kroppen efter den här långa dagen. Halv 6 var jag ju - som ni alla vet - uppe imorse. Klockan 7 åkte vi hemifrån. Tanken var att jag skulle ha hunnit med en promenad imorse, men jag räknade fel & det fick bli ändrade planer - vi lämnar det till imorgon, haha !

På tal om imorgon så börjar min kurs då ! Jag kommer vara som ett barn dagen innan julafton ikväll för att jag redan längtar så mycket. Mer om kursen kan ni läsa HÄÄÄÄR :)

Och på tal om mat så har mitt mat schema idag varit ur kasst. Jag åt frukost 7.30, mellis vid 10:10 & inte lunch förräns vid 5-tiden ... Aja-baja ! Nu (2 timmar senare) är jag - trots en mega buffé - hungrig igen. Vad beror detta på ?

Nu ska jag se om jag kanske kan ta mig en promenad eller om jag istället ska förbereda mig inför imorgon. Matschema för 3 dagar samt 1 helgdag skulle ju ha skrivits - nu får jag ju hitta på allt istället, haha ! Nyttiga schemat, here we go ! Kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!