Sallad vs. Sushi

Publicerat 2010-08-16 11:24:15
Intervjun är nu avklarad & varade i 50 eller 60 snabba minuter. Det kändes bra, men allting kan självklart alltid gå bättre. Båda intervjuarna var väldigt trevliga & roliga & skulle höra av sig innan fredag då det var några fler som skulle intervjuas. Vi får helt enkelt se hur det går & hoppas på det bästa :)

Här regnar det för fullt & jag är redan uttråkad innan klockan ens slagit 12. Så sorgligt. Robin ska till tandläkaren vid 3-tiden men jag har inte mycket till planer för resten av dagen. Jag måste hitta på någonting annars får jag krupp. Samtal väntar, men det går så fort. Ska man beställa lunch från Garlic i Kungsbacka kanske ? Där finns världens godaste kycklingsallader med osttärningar i (hur kan man inte gilla osttärningar?) & knaperstekt bacon. Fast Kungsbacka har ju god sushi också .... Åh, varför är mat så svårt ?!
Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!