'Skita knäck i spiral'

Publicerat 2010-08-12 13:27:20
Hallå, hallå !

Mötet på banken gick super & nu är jag i fullgång med brainstorming med tankar & idéer - det är så roligt när man känner hur man drivs framåt ! Som fisken i vattnet :)

Det är som sagt mycket på gång just nu & jag har nog aldrig haft sån sprudlande energi som under den senaste veckan; jag är uppe 7 på morgonen & håller igång till 10.30-11 på kvällen. Jag får så mycket gjort & känner mig som en riktig affärskvinna när jag bokar möten, åker på möten, skickar mail & ringer samtal - det är ju sånt här jag vill göra ! Så snart allting faller på plats så ska ni få veta planerna - jag tror ni kommer gillar't ;)

Mamma hann med en fika paus efter mötet så det blev kaffe & bullar. När hon skulle åka fixade jag en kesella blandning med funlight & musli i. Hon är inte den som äter gräs som jag & var rädd att hon skulle 'skita knäck i spiral' på vägen tillbaka till jobbet, haha ! Hoppas hon kände sig bättre sen iallafall & kanske överväger att följa mina mat-tips :)

Nu ska jag fixa mig själv en god kyckling sallad innan jag fortsätter på allt spännande. Hade inte mat varit ett måste så hade jag aldrig tagit rast ... Kram kram !
Är det denna magiska dryck som ger mig sån framgång & energi ? Goda Funlight Wild Berries smakar som sommaren. Perfekt att ha i Kesellan !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Ja, du Malin...tack för den goda kesellablandningen och den satt som smäcken!

Den äter jag nu till frukost och maggen mår prima. Du är duktig och du har ju redan fått kunder innan du gått din utbildning :)

Ha en skön dag!

Kram Mamma

2010-08-17 07:02:35



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!