Vad ska man göra då ?

Publicerat 2010-08-13 09:54:23
God morgon !

Så gårdagen slutade med 1 bulle iallafall - att skippa sötsaker är nog inte min grej riktigt. Och idag är jag så godissugen att jag blir tokig ! Klockan 10 på morgonen ! Är det någon som har några tips på vad man kan stoppa i munnen istället ? Och säg inte frukt, det äter jag gott om iallafall, haha :)
Kanske skulle man köra på lite fruktdipp i vaniljkesella ikväll ? Det låter lockande.

Robin har precis åkt iväg till det provisoriska jobbet - jag tror han längtar efter att få börja på det nya jobbet snart. Se lite nya saker & göra mer än att bara såga i plåt :)

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Jag har ungefär 6 timmar att fördriva innan vi ska iväg till Body Pumpen. Jag funderar på att ta en sväng in till Kungsbacka, men det är piss väder att jag funderar på att lägga mig i soffan med en bra bok istället. Det är jobbigt det där med val, haha !

Men första blir det nog duschen iallafall - jag vill ju inte att folk ska känna mina härliga odörer från andra sidan gatan. Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!