Veckans frukost dag 1

Publicerat 2010-08-16 09:05:00
God morgon, god morgon !

Challe fick sova över en natt till så imorse blev det en promenad i det vackra vädret - regn. Nu sitter jag här färdigduschad & ansiskts-pimpad i väntan på att Robin ska hämta upp mig & köra mig till min intervju. Än känner jag ingen nervositet, men tro mig - det kommer ...

Här kommer veckans första frukost - stor & god frukost som kommer hålla mig bra mätt ett par timmar framåt :) Tyvärr orkade jag inte alla äppelbitar, men det är bara att spara till mellis sen :) Kram !

1 skivat äpple (skivat är ju mycket, mycket godare!), 1 äggmacka med kaviar & knäckebröd, lättfil med massa musli (fiberhavregryn, russin, gojibär, solrosfrön, kellog's special K, all-bran, linfrön & psyllium frön - you name it !) & ett glas granatäpple juice från Paulúns. Gott & mer än mättande ! :)

Recept // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!