Walk this way

Publicerat 2010-08-23 07:06:15
God morgon !

Medan ägget kokar upp så sitter jag nu här med min kaffe & inväntar alltså morgonens frukost. Jag tänkte att det skulle få bli rostat bröd idag på min lediga dag, men lite ost & marmelad - mums !
Hade även tänkt att ni skulle få lite matinspiration i bilder lite längre ner, men det kommer vi till :)

Gårdagen var riktigt rolig gällande kursen. Mindre rolig gällande träningen då jag faktiskt var ute & sprang just för att jag trodde gymmet stängde när vi slutade - men icke sa nicke, 3 timmar till vart det öppet ... Typiskt !
Kursen var rolig som sagt & jag känner verkligen att jag har gett mig in på rätt ämne ! Det var sista dagen för våran toppenlärare vilket var lite sorgligt - men vi får hoppas att nästa är lika go & glad :)

Robin made his way till kära Helsingborg för att hälsa på en gammal, gammal barndomskompis så jag får underhålla mig själv i 3 dagar. Tur att man har jobb säger jag bara, haha !

Nu blir det snart frukost som sagt & sen ska jag sticka iväg till gymmet en stund. Lyfta lite, svettas lite & sen åker jag in till mamma i stan för att sitta där & nöta in allt nytt som har med nutrition att göra :) Ikväll blir det långpromenad med mamma & vovven medans syster tränar så då får man äntligen tid att koppla av lite - härligt !

Nej, ingen orkar väl läsa så här mycket text ? Här kommer lite matinspiration som sagt så hörs vi senare ! Kram !

Frukost: 2 mackor - 1 med ost & skinka + gurka & en med - som ni ser - ägg & kaviar :) Till detta blev det lite flingor också.
Mums ! Fiberhavregrynsgröt med hasselnötter & nerblandade frön & bär i. Till detta 1 äggmacka utan kaviar.
Gårdagens middag: Kyckling & ris currygratäng.
Gooooott !

Recept // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!