7 December 2010 & 17 dagar till årets bästa dag

Publicerat 2010-12-07 08:56:55
God morgon !

Nu är jag äntligen uppe ur sängen - det tog bra mycket längre tid än vanligt. Efter att julkalendern gått på tv (ja, pinsamt nog så tittar en 20-åring på julkalendern - den är ju bedårande, haha !) så fick jag nästan somnat om innan mobilen började vibrera. Hade jag inte känt för en morgonpromenad så hade jag nog legat kvar ett tag till, men jag vill ju inte bli för hungrig :)
Igår var det otroligt vackert när vi vaknade. Det hade snöat till max & var vitt precis överallt. Otroligt vackert ! Det ser nästan, nästan lika fint ut idag - om man bortser från slasket ..

Efter jobbet igår blev det gymmet 1 timme - jag hade verkligen längtat efter att svettas & att musklerna skulle darra av trötthet & det var verkligen med en go' känsla jag gick därifrån. Det blev dock direkt hem till sängen & efter Medium så var jag borta, haha :)

Nu på morgonen blir det en promenad, dusch, frukost & sen är det bara att sätta igång med dagen. Tekniskt sätt är jag ju ledig, men det finns alltid saker som måste fixas ! Vi hörs senare ! Ciao !




Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!