Challe & Robin sitter i ett träd ...

Publicerat 2010-12-09 22:43:50
God kväll !

Charlie får sova här inatt - mamma kom hem lite senare än planerat - jag är glad & Robin är väl ... låt oss säga inte lika glad. Trots denna hat-kärlek så verkar Charlie tycker om Robin mer än någon annan, vilket är lite sorgligt om jag får säga det själv.

Jag går ärligt talat & lägger mig nu - & det var allt jag ville säga :) Jag ska upp med mamma klockan 5 imorgon - hon ska till Stockholm på lyxfest imorgon så jag tänkte att eftersom jag är ledig fram till klockan 1 så kan jag lika gärna något vettigt på morgonen & förgylla min & någon annans dag samtidigt :) Mer om mammas tripp kommer imorgon - jag är så glad för hennes skull, det är ju inte direkt någon flick-middag hon ska på !

God natt & sov gott ! Puss & kram !

Äggmacka & köttbulle/rödbetssallad blev kvällsmaten idag. Godare mackor får man leta efter !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!