En Festlig Fredagskväll

Publicerat 2010-12-10 21:34:29
God kväll !

Myskväll hemma hos syster (fast Oscar är där så det är väl fel typ av myskväll för att jag ska gå över), nobelfest, idolfinal & julfest i Stockholm - varför känns det som om det är så mycket på gång & vi sitter hemma med godis i högsta hugg i sängen ? Känns inte riktigt hundra, haha. Jag vill också vara där det händer .

När min kära mor var på väg upp till Stockholm (& på ett tåg som 'bara' var 45 min försenat - trots detta snökaos !) så passade jag på att ringa hotellet hon skulle till. Det blev ungefär ett 3-4 minuter långt samtal & vips så var hon uppgraderad till ett rum med marmor badrum, stort badkar, utsikt över hela floden-gamla stan- & stockholm från ett & samma fönster, frukostbuffé imorgon bitti & ett helt enkelt mycket finare business room. Hur glad tror ni hon blev ? Det blir nog inte en sen fest kväll för henne ikväll när hon har något så bra att längta 'hem' till ;)

Jag & Robin köpte thai mat när jag slutat jobbat. Nu har jag ätit en mini lussekatt, 4 pepparkakor och godis. Nämnde jag att min hälsobok kom på posten idag ? Gott var det iallafall !

Hur många av mina läsare tittar på nobelfesten & hur många tittar på kärleksparet i Idol ikväll ?



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!