God Jul vart' det här !

Publicerat 2010-12-24 22:30:58
God kväll,

God jul på er allihopa - det tror jag att jag har glömt att säga. Jag har haft en väldigt bra julafton - först lite jobb & cash, sen hämtade mamma & syster mig när jag slutat & vi åkte direkt till mormor. Där blev det en massa mat & halva Kalle Anka. Efter många glad must så åkte vi sedan hem till vår lilla by igen för att käka ännu en gång (denna gången mer godis än mat .. ) & öppna paketen. Jag fick bla en ny träningsväska (behövligt !!) & en mixer - nu är livet väl ändå fulländat, haha. Av Robin fick jag även mitt efterlängtade rouge & presentkort på underkläder - han känner nog sin flickvän alldeles för väl .. Bättre än jag själv gör när jag tänker efter - bra att någon håller koll på att man behöver lite nytt under ibland :)

Nu ska jag somna till Hälsoresan & vila ut mig inför morgondagen som även den består av jobb. Men sen är jag ledig i 4 dagar. Åh, vad skönt.

Kram på er gott folk - & GOD JUL ännu en gång.

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!