Julkalendern 2010 - Gyllene (kn)Orren

Publicerat 2010-12-20 08:38:32
God morgon !

Mina ögon har fortfarande inte riktigt vaknat till känner jag - jag ser suddigt & får zooma in för att se texten på skärmen .. Men här sitter jag med mitt kaffe & ska precis sätta på dagens julkalender - för visst har jag sagt hur bra den är ? Jag känner mig som ett litet barn. Det är väl den 20 december idag, va ? Jag har sett varenda avsnitt sen start . Den påminner lite om Mysteriet på Greveholm, men är ändå helt annorlunda. Mysig helt enkelt :) Testa iallafall.

Det blir till att jobba 12-20 idag & sen gym mellan 20-21 innan hem för läggdags. Jag känner att träningen igår tagit lite på rumpa & lår, så de får vila idag :)

Nej, julkalendern var det ! Sen blir det en promenad ute i det vita ! Ha en bra dag !

Allmänt // 1 kommentarer




p i n k n a t i ♥ n

Jag tycker årets julkalender är super! :)

2010-12-20 09:00:30 http://pinknation.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!