Kycklingsallad, Julmackor & Snacks

Publicerat 2010-12-29 18:18:15
Efter stooor lunch (bilden nedan visar inte allt - 2 skinkknäckemackor med skinka & 1 slice brieost blev det också ..) & snacks ätande så la jag mig efter träningen helt lamslagen på sängen. Robin ringde & längtan blev starkare - ibland är det jobbigt att sakna någon när denna personen jobbar .. När klockan närmade sig 6 så slöt jag ögonen, men upp flög de lika snabbt; jag vill verkligen inte somna så sent på kvällen ! Så här sitter jag nu då med mitt kaffe & har bestämt mig för att få tillbaka min pigghet.

Träningen var underbar idag - inte för jobbig, men verkligen inte för slapp heller. Alldeles lagom efter en vilodag igår.

Nu babblar jag bara på & det är dags att hitta på något annat. Ha en bra kväll !

Det ser ut att vara fruktansvärt mycket mat, men man ser inte berget av isbergssallad som gömmer sig under kycklingen .. Super gott ! Tur att det inte blev bilder på mackorna efteråt - eller godiset ;)

Träning // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!