Min grymma mamma framför kameran

Publicerat 2010-12-03 22:15:22
Hej på er !

Ledsen för segt bloggande de senaste dagarna; jag skulle ha lagt upp en bild från mobilen & när det inte har blivit av så har jag heller inte skrivit något - dumt ! Men nu tar vi nya tag denna fredags kväll :) Jag & syster har precis ätit godis & pepparkakor - nu är det kanske snart dags för att ändra sina matvanor & bestämde en dag i veckan istället för 7 ? - & jag & mamma hade världens mysigaste lunch !
Mamma kom också förbi en stund här på kvällen & vi fick gjort ännu en video - den här måste ni se. Min mamma är bäst & så är det bara.

Ha en fortsatt bra fredagskväll - själv är det läggdags & en massa vila inför 1 helgs jobbande :) Kram kram !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!