När Man Har Träningsvärk Så Känner Man Sig Sjuk

Publicerat 2010-12-28 09:13:21
God morgon !

Klockan är strax 9:15 & jag ligger fortfarande i sängen. Låg & tittade på Familjen Jones igår kväll efter träningen & trots detta så såg jag aldrig klart den .. Bra var den iallafall & det blir till att se resten lite senare :)

På tal om träning så lider jag av grav träningsvärk idag. Iallafall i ryggen & jag måste erkänna att även benen känns lite tunga. Sätter det sig i ryggen så blir man lätt lite trött hela dagen sen tycker jag. Man känner sig nästan lite sjuk, haha - ni vet vad jag menar. Jag tror det får bli en vilodag idag, eller en dag med träning för att få lite värk i resten av kroppen också ;) Vila idag eller imorgon - vi får se.

Idag ska jag umgås med mami - vi ska åka & byta en nyköpt dator på SIBA (vi kan lika gärna hänga ut att Siba egentligen är en fruktansvärd affär - hur många har inte haft problem med någonting man köpt där?) & bara mysa :)

Men nu blir det frukost & sen traskar jag över till mamma & Challe. Kram !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!