Sportlife Winter Challange

Publicerat 2010-12-11 18:40:52
Hej allihopa !

Snart ska vi iväg på middag men under tiden min kräsna sambo står framför spegeln så passar jag på att skriva ett inlägg.

Morgonen idag började med att jag skulle ringa & väcka syster 5:30 för att hon skulle iväg till handbolls SM & ville inte försova sig. Sagt & gjort, dock fick jag ett paniksvar i telefonen;
-"Jag kan inte komma till Partilleeeee!!"

Fråga mig nu inte hur, men det slutade med att vi satt i bilen 6:45 på väg in till Göteborg för att skjutsa henne till bussen. Härliga 30 minuter en väg, & sen hem tillbaka till sängen. När vi vaknade vid 10-tiden bestämde vi oss för att käka frukost & julhandla lite. Det blev både inslagspapper, glögg, kort & annat pyntigt - men fler julklappar, det blev det inte.

Så nu har jag suttit i ungefär 1½ timme för att skriva klart julkorten & slå in de julklappar jag hade att slå in. Jätte mysig eftermiddag ! Jag fick också beställt en biljett till Sportlife Winter Challange som är imorgon på Svenska Mässan så det står träning 10:30-17:30 på schemat för morgondagen. Härligt !

Nu ska vi som sagt iväg på middag hos Robin's arbetskamrat & hans flickvän. Det ska bli en mysig & lugn kväll - fram tills det att fotbollsmatchen börjar klockan 9 ... Kram på er & ha en lugn lördagskväll !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!