Tomten Lovade Att Komma Hem Till Mig Först

Publicerat 2010-12-19 19:55:02
Wohooo, vilket grymt pass jag & syster körde idag ! Först 45 min skivstång för att sedan avrunda med 45 min spinning ! I slutet av det sista passet så rann svetten om oss & det verkligen sved i ögonen - oj, vad vi kämpade !
När vi sedan kom hem blev det korv stroganoff med makaroner & en stund senare fika hemma hos Robins mormor som bor ½ min härifrån - redan där kan man ju egentligen ge upp det där med att inte äta så mycket god saker; att fika med kaffe & bulle är en helig & mycket bra tradition där hemma. Bulle, julkaka & ett stycke pepparkaka fick åka ner efter middag - man kan om man vill, haha !

Nu ska jag ta mig ett glas julmust & bara njuta av denna söndagskväll. Först tänkte jag vin, men då hade jag räknats som alkis så vi tar det en annan dag ;)

Imorgon börjar julveckan - en dag som jag längtat efter i nästan 1 år nu. Åh, kom igen nu dagarna - gå fort & låt tomten hoppa ner från min skorsten först!

Kram på er !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!