ACDC fan

Publicerat 2010-02-27 14:24:09
Hej !

För att ha varit igång precis hela dagen så är jag ganska pigg måste jag säga. Det känns så än så länge iallafall.

Nu sitter jag här med min kvällsliga kopp med te & 2 små mackor - detta måste ha blivit någon typ av besatthet, det där med te't. Jag dricker ju det varje kväll nuförtiden ? Kanske för att vi får världens godaste te till hotellrummet varje dag (kort & gott: vi hade en vattenläcka i lägenheten & får nu bo på ett hotellrum i våra resväskor tills det är fixat - låter gött, men jag längtar tillbaka) - mums !

Nu kommer Robin hem vilken sekund som helst. Han har ju varit på ACDC's konsert här i Brisbane & eftersom han jobbade där i 2 dagar så fick han fribiljetter - gissa om han var som en 5-årig pojke på julafton ?

Ni får ha en bra kväll så hörs vi imorgon igen !



Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!