Always look on the bright side (of life, lalalala)

Publicerat 2010-02-03 02:24:35
God morgon !

Ni vet den kanslan nar allting kanns piss, vadret ar daligt, det ar gratt, man vill inte ga till jobbet, inte vara hemma, inte prata, inte grata & precis ALLT gar emot en. Man ramlar i trappor, snubblar over trotoarkanten, far fagelskit pa axeln - ja, ni vet. Idag ar allting precis TVARTOM ! Nar jag kom hem fran traningen sa kande jag mig bara sa himla glad, stolt & livet ar pa topp ! Jag ska ivag & jobba i 6 timmar - SO WHAT?!

Jag alskar den har kanslan - aven om mitt internet tar slut nu :)

Se dagen fran den ljusa sidan - varje dag !

Ps. Daremot hade jag mitt mood imorse nar jag vaknade - vralade at Robin att han skulle vara tyst nar jag pratade. Jag antar att humoret kan andras trots att man vaknar pa fel sida helt enkelt :)
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!