Australia, NZ & Sydney

Publicerat 2010-02-13 23:07:16
God morgon !

Det har blivit lite lite bloggning det senaste (Robins syster börjar klaga - trots att dom är med oss dagarna i ända!) men det har hänt så mycket & det är sällan man hinner sätta sig vid datorn. Så är det me't helt enkelt :)

Idag är det äntligen sol utan moln på himlen ! Vi har bestämt oss för att åka ut till kusten & kanske, kanske hinna med att gå på Australia Zoo & kolla in hos tigern - det hann vi ju inte sist !

På torsdag så åker vi till Nya Zeeland!!!! Jag längtar gaaanska mycket & känner på mig att dagarna på jobbet dessa 3 dagarna kommer gå väldigt långsamt ... Vi är iallafall på NZ mellan torsdag & söndag sen åker vi & spenderar en natt i Sydney - underbart !


Idag kan jag inte koncentrera mig & detta blogginlägget var bara av ren nöd :) Ska se om jag kan hinna lägga upp lite bildern ikväll - då blir det ju mycket roligare, eller hur ?


Kram!

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!