Fredagsnight i Brisbane

Publicerat 2010-02-26 13:13:08
God kväll !

Nu är jag äntligen hemma från en heldags arbete. Roligast var det på restaurangen idag då det var packat från golv till tak - det kryllade av människor & gick knappt att komma förbi . Precis så ska det vara, då är det som bäst !

Innan jag åkte till jobbet så gjorde jag & Robin något som förgyllde våran dag till max: vi bokade resan från New York & hem till Sverige igen! Nu har vi ett datum bestämt, men vi har bestämt oss för att hålla det hemligt. Ingen ska få veta när vi kommer hem & så enkelt är det, haha ! Vi vill ju också kunna ha överraskningar :) Plus att det lätt kan bli lite pinsamt om hela tjocka släkten står där & ropar efter en när man kommer ut haha !

Så nu har vi en resa till LA & en resa hem igen - då återstår bara resorna däremellan & en resa till Canberra för att fixa nytt pass - åh, så roligt ....


Nu ska jag pussa på min pojkvän innan vi somnar - känns som att det änna är dags för det :)

Ha en bra fredagskväll !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Oj, vad spännande :)

Välkomna hem!

Puss och Kram

Mamma Sus

2010-02-27 09:51:22



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!