I am Australian Open

Publicerat 2010-02-28 01:24:28
God morgon !

Idag är vi lediga & har bestämt oss för att spela tennis - båda blev ju extremt sugna under Australian Open så nu var det på tiden att vi fick bokat en bana. 2 timmar ska det spelas & fettet ska rinna av, haha ! Klart man ska ha roligt också :)

Robin sitter & pratar med mamma i telefon som ringde & var orolig över tsunami-varningarna som har varit här på kusten. Vi bor ca 3 mil in mot landet så jag vet inte riktigt vilka vågor som skulle kunna nå in dit, men men ...

Nej, nu ska det bytas om & fixas innan vi sticker iväg. Förhoppningsvis blir det massa bilder när jag står med pokalen & ena foten på Robin - jag ska vinna & är ju trots allt bättre än Serena Williams ... !

Ha en bra dag !


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!