Kan det bli imorgon nu ?

Publicerat 2010-02-17 00:19:49
God morgon !

Att börja dagen med en 45 minuters powerwalk måste ju vara det bästa som finns ! Man känner sig så himla fräsch & pigg efteråt och det är värt kämpandet. Sen har ju jag turen att vi bor som vi bor också - precis vid floden så powerwalken är runt omkring på en brygga som är byggd någon decimeter över - underbart !

Nu sitter jag & väntar på att Thomas & Louise ska komma ner så att vi kan äta frukost. Jag har ingen aptit idag så det får bli några ägg & frukt + grönsaker - något måste man ju få i sig iallafall.
Efter frukosten kilar jag iväg till jobbet; först mellan 12-17 & sen ännu mer jobb ikväll mellan 19-23 ...
Dock skiter jag i hur jobbig den här dagen kan kännas; IMORGON ÅKER VI JU TILL NYA ZEELAND!
4 dagar i Sagan om Ringen-paradiset - åh, vad jag längtar !

Passar alldeles utmärkt med våran läcka #2 nu också - igår hittade vi en flod i sovrummet så nu har vi fått ta in på ett hotellrum som försäkringen betalar för - skönt !

Nu ska det fixas mat !
Ha en bra dag ! Puss !

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!