Man vet att bloggat dåligt när pojkvännen börjar tjöta.

Publicerat 2010-02-10 07:17:17
Jag har något att säga till mitt försvar: vi har gäster. Då vill man gärna inte sätta sig där vid datorn & vara osocial. Men nu råkar min pojkvän & hans familj befinna sig på kusten så nu kan jag sitta & lata mig hur mycket jag vill !
Om någon timme ska jag & Martina åka & titta på en lägenhet till henne - visningen börjar halv 7 så jag hinner vila nu lite efter jobbet. Ska dock försöka att inte somna - men jag kan inte lova något.

I söndags var vi på zooooo ! Australia zoo är ju ett av de största i hela världen & det är självaste Steve Irwin's egna zoo. DOCK regnade det. Mycket. Väldigt mycket. Under alla dessa år som zoo:t har funnits så har de fått stänga tidigare 1 endaste gång, & i söndags. Det var med andra ord väldigt ovanligt :) Det var översvämningar här & där men det hindrade inte oss. Ett par timmar fick vi på zoo:t iallafall plus en gratis inträdesbiljett nästa gång vi kommer dit.

Ja, bilder blev det & nu ska här vilas. Slänger upp ett par stycken & sen behövs det kaffe. Tack gud för kaffe.

Jag kunde inte välja om jag skulle ta med mig honom eller Robin tillbaka. Men sen var det någon som sa att man inte fick ta hem djuren. Dumheter. Robin följde ju med ?

På promenad med en Dingo. Jag trodde ärligt talat att dom var farliga ... ? Som lejon typ ?

En mamma & en bebis koala

Ja, dom är riktiga :)

Krokodil show.

Robin har tjatat om en sköldpadda så himla länge, varför kan han inte vara en man & fastnar för krokodiler ? Det hade varit roligare att ha hemma. Lite action i vardagen, varför inte ? Fast å andra sidan, skulle man inte orka GÅ till köket så kan man alltid sätta sig på sköldpaddan & åka med. Krokodiler har ju en tendens att bli arga ...

Jag älskar interna skämt. Skulle jag skriva att Robins pappa gick för att leta efter tåget så hade ni inte tyckt det var roligt, am I right ? Själv skrattar jag så att jag veknar.


Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!