Personlig traning

Publicerat 2010-02-01 01:19:39
God morgon !

Klockan narmar sig halv 11 har nere i Brisbane & hela kroppen skakar av utmattning efter traningen ! Jag har hittat varldens basta tranare & vi har sjukt roligt nar svetten rinner ! Nu ska jag forbi & lamna in mitt matschema (jag skriver ner vad jag ater - hon ratar !) for forra veckan, sa vi kan komma fram till vad jag behover mer av & vad jag verkligen ska skara ner pa (vitt brod kanske?) - det ger lite mer motivation :)

Som ni marker sa har vi inte fatt varat internet annu. Idag eller imorgon hoppas vi pa iallafall :) Kanns lite segt att behova betala 30 kronor for en timme, eller ga ner till lobbyn & betala 12 kronor for en kvart ...

Nu ar det val dags att sluta - tiden tar snart slut & jag maste till jobbet . Jag maste tillagga att jag aven vann HELA 50 KRONOR for att Roger Federer vann igar :) Ah, vad jag ar bra !

Ha en bra dag !
Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!