The Aussie way of life !

Publicerat 2010-02-05 09:13:24
Hej !
Är det någon som ser vad jag ser ? VI HAR INTERNET (det visar sig på de svenska bokstäverna, haha! )

Nu har Robin's pappa & syster kommit hit också, vilket känns väldigt konstigt men roligt ! Det känns så konstigt att se dom här i Brisbane. De kikade in förut när jag jobbade & jag kunde inte placera någon av dem någonstans - läskigt ! Jaja, vi vänjer väl oss, haha !
Jag har jobbat (Robins syster tycker att det är en väldans överraskning när jag skriver det här på bloggen, hehe) & Robin har varit tour-guide. Nu ikväll skulle vi egentligen ha gått ut & ätit, men jetlagen slog nog till mer än vad de hade räknat med; pappa Robin sitter & halvsover & Louize har slängt sig på sängen - det tog nog 2 sekunder innan hon var borta.
En liten rolig grej är ju att Robins pappa kan somna mitt i en mening. Det är inget skämt - han kan somna precis i mitten av en mening. Typ "Ja, det kanszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........." (="Ja, det kanske vi kan göra")
Lite roligt faktiskt .
Ikväll har vi nog inga direkta planer. Vi tänkte bjuda på lite Churros (det absolut godaste Australien har att erbjuda!) & sen kanske det blir en eller annan drink för min del - en på jobbet fyllet år & det finns väl då inget bättre sätt än att fira detta med alkohol !! (That's the Australian way of life!)

Nepp, nu ska jag ta tag i livet & göra lite nytta :) Kolla tv kanske ?

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!