Valentine's Day

Publicerat 2010-02-14 13:03:56
Hej !

Grattis på alla hjärtans dag kanske jag ska börja med att säga - trots att de flesta singlarna springer ute & ränner efter en pojke till nästa år & resten sitter med fastklistrade munnar mot varandra - grattis till er ändå :) Det är ju så otroligt många som blir tillsammans på alla hjärtans dag så visst borde det firas ? Inget snack om att "alla dagar är alla hjärtans dag" (den kör Robin med för att han inte hinner köpa blommor - han är dock förlåten eftersom blommor lätt vissnar när de kommer i min hand ... ) - dagen ska firas ändå !

Vi åkte till Australia Zoo idag & hade det jätte trevligt. Stranden hanns aldrig med men det fick bli en super god Tacos middag istället & efterätt ! Glass, jordgubbar, varma bär & grädde - mumma !

Nu ikväll tog jag & Robin en promenad där vi pratade om allt & ingenting - ibland är det väldigt skönt att bara få prata ut om sånt man annars inte tänker på - det behövs ju det också :)

Nu blir det till att lägga sig & mysa innan vi somnar här i Brisbane. Åh, underbara dag !

God natt & sov gott turtorduvor !

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma Sus

Vilket underbart gulligt Alla Hjärtans Dag-inlägg Malin <3

Du har så gott hjärta och uppskattar och lägger märke till även "det lilla" i vardagen.

Kram till dig och Robin!

Puss Mamma

2010-02-15 17:19:45



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!