- Jag har pms, OKEJ ?!

Publicerat 2010-01-20 23:03:14
God morgon !
Klockan är 8 på morgonen & jag är choklad. Choklad till frukost ? Det låter inte bra?
Innan Robin skulle till skolan så började jag (nästan!) gråta - då skulle ju jag få vara ensam & han skulle överge mig här hemma. Allting känns piss, omöjligt & jag skulle lika gärna kunna börja gråta för att jag hör bilarna på utsidan eller för att jag råkade skriva fel ord i inlägget ... Sen skickade Robin ett sms att jag inte skulle känna mig nere & att han älskade mig - jaha, nu öppnades tårkanalerna igen då ...  WHAT'S GOING ON?!
Haha, varenda tjej känner igen sig - PMS är ju inte att leka med & trots att man faktiskt vet om att det är pms så blir det ju inte bättre för det precis.
Jag hatar PMS & det borde förbjudas runt om i världen. Nu ska jag ta en promenad & se till att denna dag kommer bli bättre än hur den började :)

Allmänt // 1 kommentarer




Mamma sus

Du tar det bra kära dotter <3

Puss mamma

Ps.Tålamod Robin.Ds.

2010-01-21 23:48:31



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!