I love my job

Publicerat 2010-01-13 00:51:26
God morgon !

Nu får jag nog passa på ett inlägg när jag för en gångsskull är ledig en timma :)
Jag måste erkänna att jag inte jättegärna sätter mig framför datorn när jag kommer hem från jobbet - man är ju så fruktansvärt trött & vill helst bara äta & sen gå & lägga sig . Plus att har man en fotbollsgalen pojkvän som jag har, så är datorn gärna upptagen för spelande på Expekt eller liknande ... Men det är en annan historia, lets stick to the one I just told you.

För tillfället sitter jag på Vapiano & knaprar på mitt äpple & halsar vatten lite då & då. Kalendern ligger framme tillsammans med en penna, min mobil & ett anteckningsblock - vem sa att jag inte kunde vara seriös? Jag ser ju ut som en tvättäkta affärskvinna ! Det gillar jag.

Idag jobbar jag bara 4,5 timmar, men fick en extra timma för att jag kom hit & visade min goda vilja, haha ! Stod nämligen utanför Queen's Plaza & gav ut lite vouchers nu på morgonen - det får man credit för kan jag ju lova !

Har även hunnit skicka iväg lite mail här på morgonen & nu får jag mitt RSA imorgon. Kan knappt vänta - det har man ju längtat efter ! Ägarens fru här på Vapiano ska lära mig att göra kaffe någon dag i en riktig Espresso maskin - en gratis barista utbildning tackar man ju knappast nej till :) Sen blir det till att lära sig göra några drinkar & pang så har vi plötsligt fler skift i veckan - hejja mig !

Nu ska jag avsluta mitt äpple & sen stryka min skjorta - rent & fint ska det vara ! Känner även på mig att detta kommer bli en stressig dag under lunchtid så det är lika bra att förbereda sig :)

Ha en bra dag !



Allmänt // 1 kommentarer




Mysan

Det är hela adobeserien, photoshop, illustrator, flash, dreamweaver... och jag har köpt dom laglig som jag är eftersom jag gör jobbar (skulle bli sviiiindyrt och buren om någon kom på mig att ha nedladdade program om jag gör arbeten...) men det lär få vänta tills datorn är fixad... vart var ni och bowlade förresten? :)

2010-01-13 11:03:05 http://mybrisbane.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!